Personel Plus

V KONFERENCJA INTERIM MANAGEMENT
środa, 27 listopada 2013 07:50

V KONFERENCJA INTERIM MANAGEMENT

Interim management – czy znasz to rozwiązanie? Już po raz piąty eksperci z kraju i zagranicy rozmawiać będą o tym, jak IM funkcjonuje w organizacji.

Zapraszamy do rejestracji!

Szczegóły pod adresem http://stowarzyszenieim.org/page/v-miedzynarodowa-konferencja-interim-management-2013

Konferencja poświęcona tematyce interim management – czyli czasowemu zarządzaniu w organizacji - odbędzie się 05 grudnia 2013 r., w Warszawie.

Interim management to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez Interim Managera, nakierowane na osiągnięcie konkretnych rezultatów biznesowych. Opiera się na współpracy, ale także partycypacji w ryzyku i zysku w odniesieniu do zamierzonego celu.

Celem wydarzenia jest pokazanie, że interim management funkcjonuje zarówno na gruncie korporacji, jak i firm sektora MŚP, a także jest sposobem na dalszą karierę zawodową dla dojrzałego menedżera. W trakcie konferencji rozmawiać będziemy o zarządzaniu firmami, przeprowadzaniu zmian, optymalizacji procesów, czy restrukturyzacji.

Swoimi doświadczeniami podzielą się zagraniczni goście, Interim Managerowie, a także Klienci zlecający projekty czasowe.

Swój udział w konferencji potwierdzili już m.in.: prof. dr hab. Andrzej Jacek Blikle, Norbert Biedrzycki – Prezes Zarządu ABC Data, Maciej Majewski – CEO Pentacomp S.A., Maciej Berger – Członek Zarządu Nordea. Punktem kulminacyjnym wydarzenia będzie debata, w której naprzeciwko siebie staną Prezesi oraz Interim Managerowie i rozmawiać będą o tym, jak ułożyć wzajemną współprace, aby osiągnąć zamierzony efekt. Debatę poprowadzi Monika Nachyła – Wiceprezes Zarządu Banku BGŻ. Adresatami spotkania są przedstawiciele najwyższej kadry menedżerskiej – członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy, właściciele firm.