Personel Plus

V KONFERENCJA INTERIM MANAGEMENT
środa, 27 listopada 2013 07:50

V KONFERENCJA INTERIM MANAGEMENT

Interim management – czy znasz to rozwiązanie? Już po raz piąty eksperci z kraju i zagranicy rozmawiać będą o tym, jak IM funkcjonuje w organizacji.

Zapraszamy do rejestracji!

Szczegóły pod adresem http://stowarzyszenieim.org/page/v-miedzynarodowa-konferencja-interim-management-2013

Konferencja poświęcona tematyce interim management – czyli czasowemu zarządzaniu w organizacji - odbędzie się 05 grudnia 2013 r., w Warszawie.

Interim management to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez Interim Managera, nakierowane na osiągnięcie konkretnych rezultatów biznesowych. Opiera się na współpracy, ale także partycypacji w ryzyku i zysku w odniesieniu do zamierzonego celu.

Celem wydarzenia jest pokazanie, że interim management funkcjonuje zarówno na gruncie korporacji, jak i firm sektora MŚP, a także jest sposobem na dalszą karierę zawodową dla dojrzałego menedżera. W trakcie konferencji rozmawiać będziemy o zarządzaniu firmami, przeprowadzaniu zmian, optymalizacji procesów, czy restrukturyzacji.

Swoimi doświadczeniami podzielą się zagraniczni goście, Interim Managerowie, a także Klienci zlecający projekty czasowe.

Swój udział w konferencji potwierdzili już m.in.: prof. dr hab. Andrzej Jacek Blikle, Norbert Biedrzycki – Prezes Zarządu ABC Data, Maciej Majewski – CEO Pentacomp S.A., Maciej Berger – Członek Zarządu Nordea. Punktem kulminacyjnym wydarzenia będzie debata, w której naprzeciwko siebie staną Prezesi oraz Interim Managerowie i rozmawiać będą o tym, jak ułożyć wzajemną współprace, aby osiągnąć zamierzony efekt. Debatę poprowadzi Monika Nachyła – Wiceprezes Zarządu Banku BGŻ. Adresatami spotkania są przedstawiciele najwyższej kadry menedżerskiej – członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy, właściciele firm.

 

 
Dołącz do Programu Najlepsi Pracodawcy Aon Hewitt

Już za niecałe 2 tygodnie – wraz z końcem czerwca, zakończymy przyjmowanie zgłoszeń organizacji zainteresowanych udziałem w tegorocznej 8-ej edycji Programu Najlepsi Pracodawcy. Celem Programu jest umożliwienie naszym Uczestnikom zbudowanie wysoce angażującego środowiska pracy oraz zdobycia tytułu Najlepszego Pracodawcy.

Na tę okoliczność przygotowaliśmy dla Państwa konkurs, w którym nagrodą jest bezpłatny udział w Programie Najlepsi Pracodawcy 2013 oraz bezpłatna roczna prenumerata magazynu „Personel Plus”.

Aby zostać laureatem naszego konkursu, należy udzielić poprawnej odpowiedzi na następujące pytanie:

Firmy z grona Najlepszych Pracodawców:

a) Generują większy zysk operacyjny oraz mają niższą absencję

b) Mają bardziej zapracowane Zarządy

c) Mają wyższe koszty budżetu wynagrodzeń

Odpowiedź na pytanie wraz z danymi kontaktowymi prosimy przesłać na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

Nagrodzimy 3 firmy, których przedstawiciele jako pierwsi prawidłowo odpowiedzą na nasze pytanie konkursowe.

Czym jest Program Najlepsi Pracodawcy?

Największe badanie tego typu w Polsce – w naszym Badaniu wypowiedziało się już ponad 200 tysięcy pracowników i blisko 4 tysiące przedstawicieli kadry zarządzającej.

Wiarygodny ranking - pracodawca oceniany przez własnych pracowników – w ciągu 7 lat przyznano 68 tytułów Najlepszego Pracodawcy.

Tytuł Najlepszego Pracodawcy wspierający budowanie marki pracodawcy

Obiektywność oraz brak uznaniowości w procesie wyboru Najlepszych Pracodawców.

• Podejście ukierunkowane na wzrost zaangażowania i wyników biznesowych, tj. koncentracja na obszarach mających wpływ na wyniki firmy.

• Rzetelność analiz i łatwość przełożenia wyników na działania.

Klub Dobrych Pracodawców - czyli ciągła wymiana doświadczeń i dobrych praktyk

Więcej informacji na stronie internetowej: www.najlepsipracodawcy.pl

 
strategie

W sondażu Polycom europejskie firmy twierdzą, że strategie elastycznej pracy zapewniają większe korzyści finansowe, niż cięcie kosztów

Firmy twierdzą, że współpraca wideo przyczynia się do strategii elastycznej pracy, zwiększając produktywność zdalnych pracowników nawet o 39 procent

- Dwie trzecie (66 proc.) osób podejmujących decyzje biznesowe mówi, że elastyczna praca zapewnia większe korzyści finansowe, niż ograniczanie kosztów operacyjnych

- Wideo jest kluczowym elementem – zwiększa produktywność zdalnych pracowników (jak podaje 72 proc. respondentów), a jednocześnie ogranicza koszty podróży i straconego czasu

- Za sprawą elastycznej pracy, klucza do rozwoju biznesowego w 2012 r., produktywność personelu rośnie o 39 proc.

Londyn, Wielka Brytania – 19 czerwca 2012 r. – Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM), globalny lider w dziedzinie standardowej komunikacji zunifikowanej (UC), przedstawił dziś wyniki sondażu przeprowadzonego wśród 400 osób podejmujących decyzje biznesowe w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Rosji. Kluczowym ustaleniem sondażu jest to, że elastyczna praca zapewnia większe korzyści biznesowe, niż cięcie kosztów operacyjnych. Twierdzą tak dwie trzecie (66 proc.) respondentów.